Λογισμικό Κέντρου Επαφών


Στο σύγχρονο κέντρο επαφής του σήμερα, η αποτελεσματικότητα του χρήστη καθορίζει το μέγεθος της κερδοφορίας. Η Sangoma προσφέρει μια γκάμα από προϊόντα σε μορφή λογισμικού σχεδιασμένα να προσφέρουν μέγιστη παραγωγικότητα.


Το υλικό σε συνδυασμό με το λογισμικό δουλεύουν με σκοπό να παρέχουν λειτουργία απομακρυσμένου χρήστη (remote agent) χρησιμοποιώντας VoIP τεχνολογία για τα κέντρα επαφών. Σε συνδιασμό με ειδικό απαντητικό λογισμικό και μεθοδολογίες ανάλυσης κλήσεων, οι προσφερόμενες λύσεις μεγιστοποιούν την αποτελεσματικότητα του χρήστη καθώς εκμεταλλεύονται στο έπακρο τα όρια και την χωρητικότητα του κέντρου επαφών.


Λογισμικό NetBorder Call Analyzer


Αναλυτής κατηγοριοποίησης κλήσεων - Answering Machine Detection (AMD)


Netborder Call Analyzer


Η ανάλυση και η κατηγοριοποίηση κλήσεων σε πραγματικό χρόνο σε συνδυασμό με δρομολόγηση εξερχομένων κλήσεων του αναλυτή κλήσεων.


NetBorder Call Analyzer, εξασφαλίζουν άριστο αποτέλεσμα και ακρίβεια στη διαχείριση κλήσεων. Ο μηχανισμός εγγυάται το βέλτιστο αποτέλεσμα ακόμα και με ασύρματη τεχνολογία τηλεφωνικών συσκευών η συστήματα με εξειδικευμένους τόνους απάντησης κλήσεων. Βελτιώστε τώρα την απόδοση των χρηστών του κέντρου επαφών σας και κερδίστε τις εντυπώσεις με τους πελάτες σας !


Ο αναλυτής κλήσεων NetBorder Call Analyzer κυριολεκτικά αποσβένει εκατομμύρια δολάρια σε ετήσια βάση μειώνοντας δραματικά το κόστος λειτουργίας. Χρησιμοποιώντας ορθολογικά τους διαθέσιμους πόρους και τον διαθέσιμο αριθμό χρηστών μπορείτε να διαχειρίζεστε άριστα το χρόνο των χρηστών σας. Διαβάστε για το πόσα μπορείτε να κερδίσετε από σήμερα !


Ο αναλυτής κλήσεων NetBorder Call Analyzer αποφασίζει το αποτέλεσμα της κατηγοριοποίησης κάθε εξερχόμενης κλήσεως. Για παράδειγμα καταλαβαίνει πότε την κλήση απάντησε τηλεφωνητής, μηχανή, φαξ, ειδικός τόνος ή άνθρωπος. Η λειτουργία του βασίζεται σε συναρτήσεις παρόμοιες με αυτές του ανθρωπίνου εγκεφάλου. Έτσι λοιπόν πραγματοποιεί μια σειρά από ενέργειες με σκοπό να καταλαβαίνει αν στον κληθέντα αριθμό απαντάει ανθρώπινη οντότητα η μηχανή. Η μηχανή του φυσικά και δε σταματάει σε αυτό το στάδιο καθώς ο αναλυτής είναι ικανός να “αισθάνεται” θόρυβο, κουδουνισμούς και άλλες τηλεπικοινωνιακές παραμέτρους.


Ο αναλυτής κλήσεων NetBorder Call Analyzer είναι πιστός στα επίπεδα ποιότητας και θα ικανοποιήσει ακόμα και τα πιο δύσκολα σενάρια καθώς δουλεύει μέσα από το παραδοσιακό τηλεφωνικό δίκτυο ή οποιοδήποτε VoIP δίκτυο. 


Οι διεπαφές του εξάλλου, συνδέονται με αυτοματοποιημένες εφαρμογές με το πρωτόκολλο SIP.


Download Datasheet